fredag, december 09, 2005

Endnu en këndis er inviteret......

Kære Tina Dickow

Du synger så det risler mig ned af ryggen, og iøvrigt også så alle fuglene i min have letter når de hører mig synge med på "In the red". Hvilket sker temmelig tit. Rent faktisk er det et under at så mange fugle samles hver dag ved foderskålen.

Nå, det er jo ikke for at fortælle dig om mine kæle-have-fugle at jeg skriver. Nej såmænd. Jeg skriver til dig fordi du er min numero uno sangerinde i Dänemark, du er kort sagt fantastisk! Derfor er det mig en stor ære at have fornøjelse af at invitere dig til blogger-julefrokost fredag den 16. december 2005 på Nørrebronx i Copenhagen. Vi er en samling bloggere der har taget initiativ til julefrokosten "Inviter en kendt" - og her kommer du så ind i billedet.

Det kunne være enormt hyggeligt hvis du havde lyst til at spise sildemadder, drikke snaps og té dig umanerlig fjollet med os bloggere i den kolde Københavner-aften. Jeg kan godt garantere at vi spiller ordentlig musik, og hvis ikke kan du jo altid give et nummer, så er vi sikker på at underholdningen er i top. Senere har vi tænkt os at gøre city usikker, drikke flere julebryg og danse natten lang.

Jeg gir´helt sikkert en Tuborg Julebryg og en solbærs-snaps ( mormors opskrift) hvis du joiner ind.

I håb om snartligt at høre fra dig, og til tonerne af "In the Red"

ønsker jeg dig en rigtig julet decembermåned:-) Og på snarlig julefrokost-gensyn:-)?

Venligst og fjollede jule-rensdyr hilsner ( og nej, jeg er ikke fuld endnu....)

Grith Lygum

PS: Hvornår holder du koncert i Kbh. igen?

PPS: Læs mere om dette fabelagtige arrangement: "Julefrokost-Inviter-En-Kendt" på http://www.lifeofgrith.blogspot.com/

PPPS: Jonatan Spang kommer, Rasmus Nøhr, Simon Kvamm, Sune Wagner og mange andre këndisser er også inviteret - og naturligvis har vi inviteret Flodhesten Dolph. Ingen julefrokost uden ham.

Ingen kommentarer: