mandag, marts 20, 2006

Bogormen ramt af "De fire"...

Patricia har ramt mig med "The Four Meme", så bogormen har måtte ligge hovedet i blød:-)

Fire jobs jeg har haft:

Avisomdeler, op man-fre. kl. 5, men tilgengæld gode lommepenge som teenager. Og bare det at høre fuglene begynde at synge hver morgen, for ikke at tale om den gode motion det var.

Rengøringsassistent på psykiatrisk hospital, hadede det, især når jeg skulle ind på den lukkede afdeling. De var mærkelige, de indlagte der, og det var pænt skræmmende.

Butiksassistent i jeg ved ikke hvor mange boghandlere, ja, man er vel bogorm:-)

Tupperwareforhandler: sjovt i starten, ikke så mange penge ud af det, men jeg har nu en del elsket tupperware.


Fire film jeg kan se igen og igen:

Giganten med James Dean, uhm:-) Fantastisk film.

Borte med blæsten, elsker klassikere!

Sound of Music - ja som sagt, elsker klassikere!

Godfather-trilogien, suveræne film, spænding og mafia-stemning.


Fire steder jeg har boet:

Flækken Glumsø på sydsjælland hvor jeg er vokset op.

Aumühle, Hamburg, hvor jeg boede et år hos en tysk familie, mens jeg arbejdede på en kostskole for psykisk og fysisk handicappede børn. Et hårdt men lærerigt år.

Hvidovre Hospitals Kollegium, hvor jeg boede i 3½ år og mødte manden i mit liv. Fest, farver og ballade.

Valby, Lyshøjgårdsvej 93, vores dejlige lejlighed gennem 7 år. Dejligt miljø, men larmende overboer der drev mig derfra. Sentimentale minder.


Fire tv-shows jeg elsker:

Klovn, funny funny, funny.

Desperate Housewifes, jep jep.

Krøniken, savner den!

Anna Pihl, ja, jeg er mod mine forventninger blevet hooket.


Fire steder jeg har været på ferie:

London, kan aldrig blive mæt, skøn by.

Paris, fantastisk by, bliver heller aldrig færdig med den.

Sverige, kanotur, skønt, vil gerne afsted igen.

Bulgarien, 1 uge, varmt, men masser af billige kasettebånd!


Fire websites jeg besøger hver dag:

www.bookworm.dk - naturligvis!

www.google.com - er min ven.

www.blogbot.dk - når jeg skal blogge.

www.isabellasmith.com - fordi jeg er blevet bidt af et egern med grønne fingre!


Fire af mine favoritspiser:

Tapas-tallerken med gode oliven, ost, pølse, skinke og masser af grønt, plus god rødvin.

Ristaffel, uhm, kokosmel og bananer, karrykylling og soya-ris.

Carpaccio, elsker, elsker, elsker

Sushi og sticks, uhm, kan ikke få nok af det!


Fire steder jeg hellere ville være lige nu:

DGI-byens kurbad i afslappet mode...

Coco Beach på Filipinerne, for at besøge papa og hans nye familie.

På badeværelset med en positiv graviditetstest:-)

Her i mit hus/have i Brøndby, hvis alt var færdigt og jeg rigtig kunne slappe af!


Fire bloggere jeg tagger:

Jules, fordi hun skriver humoristisk og vedkommende.

Sille-nu-tidens-kvinder-pigen, fordi hun jo stadigvæk er blogger, ik;-) Men også på ferie, så det varer nok lidt før hun lader sig overvælde af de fire:-)

Aeris, fordi hun helt sikkert synes det er sjovt, og fordi jeg gerne vil se hendes svar!

Ildkatten, så vi får lidt biker-stemning ind i billedet:-)

Ingen kommentarer: