fredag, marts 24, 2006

Så røg bogormen til køjs....

Ja, også jeg måtte ned med nakken denne sæson, altså du ved, sådan da. For her sidder jeg med bærbar i sengen, har fået klar besked på at slappe af, er halsløj men ikke helsløj - og hvem ...... er den idiot der har opfundet halvsløj? Det giver jo ingen mening!

Man er for sløj til at være helt frisk og up and going, men også lidt for ok til at man er fuldstændig slagen i sengen. Altså....jeg kan ikke bruge denne tilstand til noget, andet end at slappe af naturligvis....hrm.... nå hurra for bærbar så man dog trods alt kan lave lidt, og hurra for alle de bøger jeg kan hygge mig med:-)

Men hvorfor kommer det her halvsløj nu, lige som jeg havde planlagt at skulle gøre haven forårsklar i weekenden? Typisk....nå men godt jeg har mine minidrivhuse i stuen, så jeg dog trods alt kan spore lidt forårsglæde.

Kender du det at være halvsløj?

Ingen kommentarer: