fredag, juni 03, 2005

Argh.....hvor jeg bare hader.....

skænderier!

Jeg ved ikke hvordan du har det med det, men jeg hader at skændes med andre mennesker, og mest af alt hader jeg når jeg ikke kan enes med den eneste ene. Sådan en periode har jeg pt. Der er skænderier og diskussioner i luften hele tiden, det trætter og udmatter, og værst af alt er at vi begge er så overmåde stædige! Vi bliver altid hurtigt gode venner igen, men man får som regel sagt nogle ting man ikke mener....

Hvorfor er det at man skændes? Som oftest er det jo de mest latterlige skænderier. Lige nu har vi en tendens til at skændes om hvordan stakittet i vores nye have skal sættes op, helt ærligt! Det er jo dybt latterligt.

Som jeg ser det er vi trætte, vi er udmattede af en periode med huskøb og lejlighedssalg, hårdt arbejdet med bogportalen siden januar, meget arbejde på kærestens side - og så er jeg dybt presset fordi mit speciale skal foreligges min vejleder i færdig stand til gennemlæsning om 3 uger!!! Suk....

Hvad gør du i sådanne periode og hvilke gode råd har du i forbindelse med skænderier? Hvad gør du når du synes at du selv er en kælling/idiot, når du godt ved at det du står og siger er latterligt?

Jeg kan komme i tanke om én god idé : masser af sex, det mildner stemningen;-) Men man skal jo som sagt også have lyst til det på begge sider, og med konstante skænderier er det jo ikke lige det man har den mest overvældende lyst til! En god gang gaffa-tape ( til munden) ville nok også være godt indimellem.....sådan uden for sengen:-)

Ingen kommentarer: