mandag, juni 20, 2005

Min belønning......

Efter speciale-arbejdstimer der næsten tog livet af mig, vinkede forude i går Sara Blædels "Grønt støv". Og bagefter venter hendes nye "Kald mig Prinsesse". Nu tænker du: "Wauw, hun hygger sig", ja, det gør jeg skam også men det er nu alligevel arbejdsrelateret - da jeg synes læserne skal have et kombineret forfatterportræt og interview, med og af Sara Blædel.

Indtil videre kan jeg konstateret at jeg næsten slugte en hel krimi i går, lad mig fluks anbefale Blædel og hendes kriminalistiske slyngelveje - det er fremragende femi-krimi! Suverænt underholdning der går rent hjem. Uhm....det var lige hvad jeg trængte til.

Forude venter 4-5 timers specialearbejde før sluserne rinder ud, og så vil jeg med stor fornøjelse igen kaste mig over Sara Blædel og hendes univers...

Hvad læser du? Eller rettere; hvad er din belønning pt.?

Ingen kommentarer: