fredag, juni 10, 2005

Når specialet er i hus....

- er der rent faktisk et liv på den anden side...
- er jeg identitetløs uden min stud.titel?
- skal jeg satme´leve livet!
- er jeg nok nødt til at ligge i solen med bedstevennen og jordbærdaquiri
- skal jeg gå i skoven og holde kæresten i hånden
- blir´der tit tid kærtegn igen
- skal jeg se mit netværk af venner, veninder og familie igen
- er jeg da helt klart nødt til at sove længe et par dage
- venter redaktørjobbet for bookworm.dk fuldtid
- skal jeg lave de vildeste litterære ting og sager
- må jeg bare læse bøger i vilde, lange, lange baner
- spise de bogstaver som jeg har lyst til
- blir´jeg en fri bogorm!
- tror jeg helt sikkert at jeg er nødt til at skrige i vilden sky
- men jeg skal nok også gå og bæve for karakteren
- og hvorfor så? Den betyder jo i virkeligheden ikke noget
- bare jeg består.....
- så skal jeg edder stesjme holde en kandidatfest der vil noget!
- Sådan! Jep.....done deal.
- Og helt klart, Smirnoff Apple i stæsevis, en god brandert er vist på sin plads!

Ingen kommentarer: