torsdag, juni 23, 2005

Speciale-helvede og Bossen der indtog Forum

Igår var en mærkværdig dag!

Første del af dagen var et rent helvede, jeg kæmpede og oparbejdede en sidste rest af energi og fik sendt specialet: Dickens - fiktionens virkelighed - på 84 sider afsted til min vejleder. Var helt igennem ødelagt og udbrændt efterfølgende. 1 måneds intenst slid sætter sit spor, og 10 måneders speciale-projekt med fuldtidsarbejde på www.bookworm.dk er nok til at man får lettere kvalme af at kigge på det skrevne. Håber sandelig ikke min gode vejleder har alt for mange rettelser, nogle har han jo nok, men man har jo lov til at krydse fingre...

Anden del af dagen var paradis, trods min noget udbrændte tidstand! Efter at have stået i en temmelig lang kø udenfor Forum kom vi ind til en "intim" akustisk koncert med Bruce Springsteen - det var en stor oplevelse. Manden er i sandhed en musisk multikunstner der har sin helt egen stil. Kæresten var i trance og jeg snottede udbrændt og tørstig ved hans side i 2½ time. Bruce var eminent! Nu kan jeg forvente en Bruce-opdragelse i form af alt hans tidlige musik her i de næste par dage - kæresten mener at jeg bør kunne få øjnene op for starten af Bruces kunstneriske karriere. Jeg er mest til det nye fra 80 af og til nu. Men jeg giver det da en chance:-) Vi nåede da også lige et glas øl og et par af kærestens yndlings-Bruce-numre inden jeg gik omkuld på sofaen....

Nu skal der efterfølgende lades op til koncert med REM i Horsens på lørdag. Jeg er træt! I den grad. Hyggede mig her til morgen i sengen med et nyt projekt, interview med Sara Blædel, og deraf læsning af hendes to krimier "Grønt støv" og "Kald mig prinsesse". Idag står den på afslapning, lidt indkøb, lidt tøjvask, anmeldelse af tidskriftet Lettre til en ny konkurrence her

Det hele sker til Bruce og REM, men allerførst et langt langt bad....

Ingen kommentarer: