tirsdag, august 09, 2005

Mig og min garage


Jeg er garage-ejer. En heldig og glad garage-ejer. Sagen er nemlig at de forrige ejeren af vores nye hus efterlod sig en hel garage fyldt med ting og sager. Uhm, lige noget for mig! Så nu er jeg den heldige ejer af indtil flere hængekøjer, en havepavillion, en havenisse og mange andre dejlige sager:-)

En del ting havnede dog i storskrald, men jeg var dog så heldig at der var 3 kasser med bøger, og det er jo ikke det værste for en vaskeægte bogorm - så nu skal jeg til at læse Flemming-bøger:-)

Ih ja, det er ikke sådan at have en gammel faldefærdig men drøncharmerende garage, jeg elsker min garage:-) Jeg tror den skal hedde Åge, det passer helt perfekt til den....

Jep jep. Er du også sådan en tosset type der giver dine ting navne? Jeg kan næsten ikke stoppe, giver min blomster og alle mulige andre ting og sager navne, hva´med dig? Og er det helt fair når min kæreste synes jeg er dybt underlig med min navne-hang, som fx at kalde sin pellargonie for Stella?

Ingen kommentarer: