tirsdag, august 23, 2005

Mokka er....


livets saft og kraft....ja det kan næsten ikke siges for tit:-) Hvis man kunne bade i mokka tror jeg snildt jeg kunne finde på at dyppe mig i gude-dråberne, og naturligvis få serveret en kop mokka nu hvor jeg lå og slængede mig der!

Har du hørt om sjove ting man kan bruge kaffe til? Ja, jeg ved personligt at kaffegrums er fantastisk peeling til tørre hænder om vinteren og Charlotte Rachlin anbefaler den også i diverse naturkosmetik, men der må da findes et væld af ting og sager man kan bruge dette livets saft og kraft til? Jeg har ofte brugt kaffebønner som dekoration sammen med lys, det dufter herligt:-)

Nu vil jeg gå ind og hente dagens anden kop af slagsen, slå mig ned på terassen i solen og arbejder røven ud bukserne, præcis som jeg gjorde det igår. Ja, anmeldelser til bogportalen skriver jo ikke just sig selv, og der er også forfatterportrætter/interviews med Sara Blædel og Peter Robinson, begge krimiforfattere, der skal laves - men 1,2,3 så ryger der et par røvfulde indhold på portalen, og så kan jeg gøre specialet færdigt i ro og mag, vil tro der er 1 uges koncentreret arbejde tilbage - det bliver helt sikkert noget nemmere når man magelige kæreste ikke længere har ferie, han har nemlig på snedig vis forsøgt at få mig til at slappe af - aner ikke hvad manden tænker på!:-)

Solen skinner lystigt, men jeg har hørt at den andre steder i DK ( Kolding ) er gået surt i hi bag skyer - hvordan er vejret hos dig?

Ingen kommentarer: