onsdag, august 24, 2005

Vanterne af banen....dét er chikanen!


Til H&M og alle andre tøj-kæder der reklamerer med efterårs og vintertøj fuldstændig uhørt i øjeblikket - ka´I øjeblikketligt få det af vejen! Det er jo fuldstændig vanvittigt at I forsøger at skræmme sensommervejret væk med flyverdrager, vanter og huer! Det er jo direkte grotesk!

Her prøver man at nyde de sidste solstråler, men man får hele tiden stukket vinterstøvler, flyverdrager, store fede sweatere og jakker, vanter og alskens vinter-sæson´lig beklædning i hovedet! Det tangerer chikane, ja jeg sir´det bare!

Jeg klager til den øverste tøj-minister, det er simpelthen bare ikke tid for den slags endnu, I kunne i det mindste vente til oktober!!!

Ikke om jeg går ud og køber vanter her i august, næ, så hellere støve forbrilsk rundt i januar og februar når det er pissekoldt og de er udsolgt i alle forretninger - jeg gir´mig ikke!

Hrmf!

Ingen kommentarer: