mandag, august 22, 2005

Så kom græsslåmaskinen frem...

Så er plænen blevet slået for første gang, og gødet, så undskyld; Men nu venter vi altså på vand! Meen, det må da gerne komme om natten så vi kan beholde det flotte solskin vejrguderne har benådet os med i dagtimerne.
Det fik mig til at spekulere: Hvad mon græsstrå laver når de keder sig? Klart, de laver da "bølge" - det ser man da hele tiden:-) Hrm...har vist fået for meget sol i dag...

Det er skønt med det gode vejr! Dejligt at vi har fået en flot sensommer. Jeg kan sidde udenfor og arbejde, hvad jeg har tænkt mig lige om et øjeblik. Om aftenen går vi ture med vores basser, spiser på terassen og spiller spil i haven. Når man har vasket tøj og hænger det ud tørrer det på et splitsekund, der nu helt unik at være blevet haveejer! Jeg knuselsker det simpelthen...

Hvad bruger du det gode vejr til?

Ingen kommentarer: