onsdag, august 16, 2006

Bogormen under ekstrem makeover

Et par tanker faldt i går min vej. Ja, det hænder altså, temmelig meget disse dage. Og spørgsmålet er: "Er jeg ved at udvikle mig til en mand?" Skræmmende tanke, ikke sandt...

For faktum er at jeg indenfor de sidste par måneder er begyndt at:

a. Iklæde mig Brøndby-trøje, tage på stadion, spise pølser og brunsviger, drikke øl og råbe og skrige som en vanvittig.

b. Tage kørekort, og har dermed en udpræget interesse for biler, hastighed, færdselsskilte og især diverse tilhørende bandeord.

c. Spille golf! Og fik igår min første bag med tilhørende 6 køller. Var stolt som en pave og var helst kørt afsted til Smørum og havde golfet hele aftenen/natten.

d. Deltage på iværksætterkursus og springer indenfor de næste måneder ud som selvstændig erhvervsdrivende med virksomheden bookworm/ booktelligence/ kært barn har mange navne, og mangler hermed bare attachemappe og jakkesæt med kvindeligt snit.

Hrm.....og her er det så at jeg bliver dybt taknemmelig over at jeg:

a. Stadig har bryster og andet feminint udstyr
b. Og temmelig mange hormonsvingninger

Jeg kan vist ånde lettet op, det ser ud som om en invasion blot er forsøgt, men slået fejl, for nu....

Ingen kommentarer: