fredag, august 04, 2006

Rødovre Centrum næsten totalt udplyndret af gal shop amokker!

Så fik naboen og jeg lige overfaldet Rødovre Centrum, yes, yes. Men jeg indledte besøget helt, helt forkert!

Havde frygtet helt vildt shop amok, men et besøg i banken for at betale nogle regninger i starten af shoppingen, lagde ligesom en rimelig kraftig dæmper på mine handlinger. Damn, det burde du bare kunne have sagt dig selv! Aldrig, aldrig, indlede en shop-amok-dag med et dårligt-samvittighedsbesøg i banken, aldrig.

Nu kan jeg sidde her og have rigtig godt af at savne alle de ting jeg ikke fik købt, sådan, så kan jeg måske lære det til næste gang!

Til gengæld kan jeg også sidde her og glæde mig helt afsindigt til hygge-grille-spille-krokot-drikke-rødvin-og-måske-også-gin-og-tonic-i-morgen-slapperas-med-veninderne!

Ingen kommentarer: