søndag, august 06, 2006

Hvor heldig har man lov til at være?

Grillhyggehalløjsa i går med 4 pragtfulde kvindemennesker runger stadig i mine ører og skyggerne af timers samvær blafrer i horisonten, jeg kan næsten høre de mange grin stadig hænge i luften.....

Det var hygsomt, sjovt, dybsindigt og alt muligt andet. God mad, godt selskab, masser af snak og masser af sjov. Og denne oplevelse bekræfter mig så bare i, at når det kommer til venskaber og veninder er jeg bare så rig, så rig. Begavet til randen med fantastiske mennesker i mit kølvand. Mennesker der hver især er meget forskellige, men alle dejlige og fulde af gode egenskaber på hver deres måde. Mennesker der rummer så meget og er så spændende, der er masser af udforske og masser af ting at snakke om, personligheder at dykke ned i.

Venskaber er altså en del af livets salt, og jeg har lyst til masser af timer boblende i venskabspølen, for det giver mig bare så meget, giver mig lyst til at give en masse til andre og får det bedste frem i mig!

Hvor er jeg bare heldig! Begavet med venskaber der på mange måder giver mit liv så meget mening!

Tak og smækkys og kæmpekrammere til alle mine dejlige veninder, dem der var her og dem der ikke kunne komme, I er sgu´for dejlige!

Ingen kommentarer: