lørdag, februar 05, 2005

Mig, bedstevennen og Harry-Potter

Engang imellem trænger man bare til en rigtig hyggeaften med god film på dvd´en, godt med slik og divs. på bordet og så bare ren hygge og afslapning. Sådan en aften trænger jeg gevaldigt til i øjeblikket og vi tager den lige i aften.

Bedstevennen arriverer, vi spiser ris-taffel, og planter os på hver vores sofa med masser af guf og magelighed for at se Harry-Potter 1 og 2. Det skal blive balsam for sjælen, jeg trænger virkelig...

Mit liv irriterer mig. Jeg irriterer sikkert også mit liv. Projektet skrider langsomt frem fordi min webmaster-kæreste ikke kan tage sig sammen, for at sige det som det er, ja så er han en træt-doven-lars pt. Nu har han fået endnu "nu-er-min-tålmodighed-bare-slut" skideballe. Stakkel, men helt ærligt så er han altså selv ude om den! Nu skal der ske noget, det skal rykke, jeg skal se resultater. Jeg vil se Liselottes fede bogorm-design ligge fremme, jeg vil vise det frem til publikum:-) For det er cool, ligeså cool som Liselotte :-)

Nå men den stakkels kæreste skal afsted i vinklub i dag og kommer hjem igen i morgen - jeg under ham virkelig at komme væk fra sin dårlige samvittighed, men det betyder jo desværre at han sikkert har det skidt imorgen - og der skulle vi jo gerne have sparket bookworm.dk ordentligt igang.

Nå jeg slår lige koldt vand i blodet og gir´ham en chance til....men næste træk er helt klart at han skal vise mig hvordan jeg selv kan gå ind og lave ALT det tekniske, for helt ærligt, kvinder rykker altså bare LIDT hurtigere end mænd!

Hvad med dig - hvordan har du det med tålmodighed når grænsen er passeret?

PS. Nu rykker han sgu´- skideballen virkede, nu sidder han og er ved at lægge det nye bogorme-design på - at tænke sig der er håb endnu for menneskeheden og for bogorme!

Ingen kommentarer: