søndag, februar 06, 2005

Mon man kan.....

købe sig et nyt liv med modifikationer? Det er hvad jeg i disse dage ønsker mig. Ikke at jeg ikke sætter pris på det jeg har - der er bare en del ting der ikke forekommer mig at være så fede lige nu.

Gad vide hvad det koster:

- at få snigmyrdet en spansk hyæne?
- at få lokket kæresten til at flytte?
- for at købe et hus man ikke har råd til?
- få skrevet sit speciale færdigt?
- ende i et redaktør-job pænt hurtigt?
- og lige 1,2, 3 blive gravid og komme på barsel?

Ok, jeg ved det, tingene kommer i den fart de gør og det kræver knofedt. Jeg er bare totalt ved at give op i disse dage og det gør mig virkelig trist at jeg i den grad har mistet livsmodet og den optimistiske glæde der stort set altid ledsager mig som en trallende skygge.

Tænk at selv jeg kan komme så langt ud, men hey, reality calls, det kan alle jo, det vidste jeg vel godt - spørgsmålet er bare hvad man gør når man har det sådan? Jeg aner ikke mine levende råd. Er magtesløs. Trist. Uden håb for noget som helst.

Ingen kommentarer: