mandag, februar 07, 2005

Sjovt så meget...

verden kan ændre sig på en dag.

I går var livet gråt, det var faktisk ret så gråt, helt i sort. Sort i sort. Tudeture og frustration.
En god snak, perspektiv på tingenes tilstand, gode råd fra dejlige mennesker gjorde en stor forskel.

I dag skinner solen, jeg har været på den friskeste friskeste løbetur med mine to hunde, mine kinder er lettere forfrosne og jeg har dagens sejr i land; stod op 5.30 for at gå i bad og læse til specialet. Det hjalp. Det at få lavet noget, se bogstaverne og siderne glide forbi lidt efter lidt.

Det er pudsigt hvordan det menneskelige sind kan veksle så hurtigt....det er det her med bakkedalene der går op og ned, op og ned. Men én ting har jeg lært; hvis ikke jeg får lavet noget konstruktivt på mit speciale hver dag så går min hverdag i sort og jeg mister håbet. Jeg tæller dagene til det er i hus. Arbejdsplanen siger 1. april - håber ikke min vejleder så opfatter det som et aprilsnar:-)

Solen skinner igen og nu kan livet bare komme an!

Ingen kommentarer: