onsdag, februar 09, 2005

Nye bekendte og gode veninder

samtaler med mennesker, både i telefon, på sms og via mail gør mig glad! Det beriger mit liv at lade mig inspirere af andre mennesker, høre deres holdninger til tingene, diskutere og lade mig fange ind af deres dagligdag og deres gøremål.

Gamle venskaber er guld værd, det er skønt med en samtale hvor man bare hygger sig og kunne fortsætte i timevis - men er på samme linie, kemien er i top - og så har man det godt som menneske.

Men det kan også være usigeligt spændende at lære andre mennesker at kende - det åbner nye døre og man kan lære nye ting. I nøden kan man sommetider få rakt en hånd ud som man ikke havde regnet med, som det skete da hende her gav mig et lille smil midt i en svær tid - det er jeg taknemmelig for. Ligesom jeg er taknemmelig for at hende her sendte mig nogle ord jeg virkelig havde brug for at høre. Man kan også være taknemmelig for at der er mennesker man kender der har en stor tålmodighed og kan noget man ikke selv kan finde ud af - på den måde kan man støde på hende her - hun kan noget med grafik og er ikke bange for at give en hjælpende hånd til det her - omend vi så ikke kan finde ud af at bruge hendes guld-design - men det kommer nok lige pludselig:-) Udover det er jeg meget glad for at der er en masse mennesker, rundt regnet 35 stk. der har lyst til at anmelde bøger for mit bogsite - og til dem af jer der læser dette; jeg sætter pris på jeres arbejde - og bare rolig, der kommer snart noget på sitet, vi arbejder meget seriøst på det hver aften!:-)

Jeg er i det hele taget meget taknemmelig for mine venner og min bekendtskab kreds, jeg elsker dem alle sammen på hver sin måde. Ens venner vælger man nemlig selv, familien hænger man på - hvis jeg må være så fri. Sådan er følelsen ihvertfald somme tider.

Skønt:-)

Jeg fordrer oprigtighed, nærhed og ærlighed af folk der skal have noget med mig at gøre - så hvis de vil lukkes indenfor i mit univers skal de rumme disse ting - jeg skal kunne mærke at de er tilstede, at de lever, at de har noget at byde på:-)

Hvordan har du det med venner - har du mange - har du få? Hvilke kriterier har du til dine venner?

Ingen kommentarer: