torsdag, februar 17, 2005

Ring, ring.....

Jeg elsker at snakke i telefon og kan ikke lade være med at involvere mig når folk ringer mig op, selvom jeg faktisk burde læse/skrive til mit speciale! Det er et problem. Dem der ringer lader ikke til at forstå det, og indrømmet - jeg sender jo også nogle forskellige signaler, siger jeg har travlt men snakker med dem alligevel. Nogle gange nødtvunget, men stadig med lyst. Hvad gør man så?

Tja, man kobler verden fra, river stikket ud og får lavet speciale - that´s it.

Ikke fordi jeg ikke gider snakke, men fordi jeg bare ikke har tid fra 7-13. Hvis jeg ikke får lavet det på mit speciale jeg har skrevet på arbejdsplanen så får jeg det psykisk skidt, bliver i dårligt humør, ked af det osv. Så er der heller ikke tid til at arbejde på bookworm om eftermiddagen - og det er altså bare nødvendigt.

Et eller andet sted synes jeg måske også at dem der kender mig godt bør vide at sådan ligger landet, eller i det mindste spørge om tidspunktet er passende? OK jeg har nok ikke gjort det klart nok at det faktisk forstyrrer. Det må jeg så gøre fra nu af, melde ud at stikket bliver trukket ud i den tidsperiode hver dag, basta.

Fred og ro, arbejdsro:-)

Er du nogensinde nødt til at rive stikket ud og få fred?

Ingen kommentarer: