torsdag, september 15, 2005

Goddag mit navn er Hormonella

På vej hjem fra byen, efter de ca. 15 km. blev jeg brutalt overfaldet inde i Fakta mens jeg stod og overvejede hvilke sunde grønsager jeg skulle have til aften, og hvad jeg kunne have lyst til nu til frokost.

Hun sprang brutalt over mig og jeg havde ikke en chance. Ingen jeg så mig om havde jeg købt sladderblad, slik, chips og hindbærbrus og var på vej hjem, for at krybe under soveposen, tænde for eftermiddagens Melrose Place og Beverly Hills 90210 og ynke mens jeg proppede i mig! Hormonella havde indtaget min krop og styrede mit mentale overblik!

Den handlekraftige kvinde har midlertidigt overtaget styringen 100 % og jeg har ikke en reel chance! Om et par dage tager hun forhåbentlig hjem til sig selv, forhåbentlig får hun mig ikke til at få mentale nedsmeltninger inden da, det er næsten synd for kæresten.

Hormonella er hård og brutal, hun ved hvad hun vil og er overhovedet ikke til at diskutere med...

Ingen kommentarer: