fredag, september 16, 2005

Stilhed før stormen?

Hormonella og jeg er uenige om en del ting. Hun ville sove længe, læse i sengen og se morgen TV. Hun krævede også at manden i huset lavede kaffe og fordrede hundene af. Jeg derimod stod mismodigt op og lavede kaffe da jeg indså at kæresten ikke ville gøre det, og det blev også mig der fordrede de tiggende kræ.

Hornonella syntes at den skinnende september sol i hele stuen var dødbelastende og hun prøvede i det hele taget bare at ødelægge en god stemning. Jeg så at vejret idag tegnede godt og frydede mig over at kunne bade mig i lange solstråler.

Hormonella forsøgte at tryne mig og ødelægge alt godt ved denne fredag, men jeg stod stædigt op og satte mig til PC´en. Har tilmed sneget mig til få 2. korrekturlæst et par sider i specialet og har en grum plan om at smide Hormonella i bad, vaske hår på hende og få hende til at slappe af i den nye aroma-bathshower. Bagefter vil jeg lave kaffe til hende og kontant plante hende på terassen i dejlig solskin sammen med mine to basser, der hellere end gerne vil ud i haven.

Sidst på eftermiddagen vil jeg tvinge hende til at gå en dejlig lang tur og så bliver hun sendt i køkknet og lave barbeque-kylling med svitsede champignoner og bønnespire-salat til aften.

Hvis hun vil have kost og logi må hun fandme også lette røven indimellem, ha! Jeg er ved at have krammet på den fæle heks! Hun får ikke et ben til jorden idag. Om nødvendigt skal jeg gerne tage et rask lille kvinde-slagsmål...

Og begynder hun at tigge om chips, slik og hindbærbrus så stikker jeg hende altså en flad!



Ingen kommentarer: