mandag, september 19, 2005

Røvtur....


Hvor er det bare ufedt at få en spand verbalt koldt vand i hovedet på en mandag. Alle ved at mandage er ugens hårdeste dag!

Kender I det med at man har knoklet sin røv i laser, man har slidt og slæbt, været presset ud over alle grænser og sat alle sine egne personlige behov til sine for en mission eller et projekt man tror på og brænder for. Og det eneste man får ud er det, er at en eller anden kommenterer det man ikke har nået som vedkommende er dybt skuffet og utilfreds over. Jeg synes det er så bittert.

Det er dybt unfair at man skal have ødelagt hele sin glæde over det man har opnået og det man har fået gjort, at et menneske der lige skal hælde sin personlige galde ud over én. Især når man selv er meget forstående over for andre menneskers pres eller problemer der gør at de måske ikke lige når at lave det de skal. Når man altid selv forstår og trøster, giver et klap på skulderen.

Undskyld mig, men jeg kunne fandme godt bruge at andre mennesker prøvede at forstå når situationen var omvendt, og at man selv fik en smule snor når man er i en presset situation, såsom et speciale på 80 sider der er ved at skulle afleveres, og som tilfældigvis gør at andre ting og sager er blevet sat på hold. Jeg synes godt nok det er unfair og det kan altså gøre mig en smule vred. Omvendt forstår jeg også godt at andre personer kan blive skuffede, men måske man lige skal tænke sig lidt om og fornemme at der nok er en årsag til tingene....

Hvordan har du det med at blive behandlet unfair?

Ingen kommentarer: