onsdag, september 14, 2005

Sidder på et isbjerg....


Undskyld er der en eller anden der lige gider skrue op for varmen!

Jeg må nok kapitulere og indse at efteråret er over os! Slut med korte bukser og timelange hyggestunder på terassen i tshirt, suk.

Til gengæld venter så alle hyggestunderne indendørs med diverse lige så hyggelige sysler, læsning, diverse spil, gode film, interessante samtaler mens man sidder godt pakket sammen i sofaen med tæpper og så videre. Altså hvis man havde en sofa:-)

Det lader til at vi har en køber til vores lejlighed, en køber der har tænkt sig at tegne en købsaftale næste uge. Tja, lad os nu se:-) Men en ting er sikkert, jeg glæder mig som et lille barn til at få mine møbler! Og hvis jeg er heldig bliver det i oktober:-)

Dette efterår og den kommende vinter bliver noget særligt. Vi har nemlig fået brændeovn. Det er meningen at den skal være til hyggevarme, men eftersom vi ikke har radiator i stuen, ja så kunne jeg godt forestille mig at der bliver tændt op når det er ishamrende koldt.

Jeg glæder mig til at komme iskold ind fra en lang gåtur, pakke mig i sofaen med blid musik i baggrunden og ellers ligge med en god roman mens brændeovnen blafrer sagte:-)

Ja at være husejer bringer finesser, også den at skulle nå at få sat hegn op i haven inden frosten sætter ind!:-)

Ingen kommentarer: