mandag, september 12, 2005

Tænk.....


Så var vejrmanden i morgen-tv så fræk at ønske mig en god efterårsdag! Der må seriøst være noget han har misforstået! Her hos mig er det Indian Summer! Gråvejret udenfor er bare en illusion, lidt om lidt klarer det op og bliver 20 grader...

Jeg gir´mig ikke, jeg er overhovedet ikke klar til efterår, vinter og jul - hos mig er det sommer, færdig ballade! Om jeg så skal sidde udenfor og pissefryse, ja så skal jeg nyde min sommer lige til oktober!

Sensommeren er iøvrigt skøn. Haven byder på nye blomstrende roser, store og klart pink. Æble- og pæretræet bugner af frugt og ribsbusken bliver ved med at give flotte højrøde bær fra sig.

Hundene er ved at have vænnet sig til huset og haven, de står pænt hver morgen og venter på at blive lukket ud. Vi mennesker er også så småt ved at vænne os til det Brøndby´ske. Søndag var der sol på terassen hele dagen, vi sad og krydrede røv, læste aviser og lagde tilbygningsplaner - det er nu skønt at drømme!

Lidt om lidt, før jeg aner af det er specialet afleveret, så venter en ny fremtid. Jeg glæder mig til at komme igang, og især glæder jeg mig til vores lejlighed i Valby blir´solgt så vi kan indrette os ordentligt herude. Lige i disse dage glæder jeg mig til et stort upload på
www.bookworm.dk og efterfølgende skal vi igang med at sætte hegn op i haven og så skal hækken vist lige have den helt store tilklipning:-)

Forhåbentlig bliver der også tid til samvær med venner og familie, hygge med kæresten og afslapning, med god mad og hygge, dase hygge, det er nemlig virkelig healende for en effektiv og dynamisk sjæl:-)

Og boglæsning, ja, det er der ALTID tid til - er igang med Martin Halls "Den sidste romantiker" - den må jeg på det varmeste anbefale, fantastisk 80-generations-roman:-)


Og så drømmer jeg om at kæresten kommer hjem og har købt Gavin de Graws Chariot til mig:-)

Hvad drømmer du om at sensommerne og efteråret bringer dig?


Ingen kommentarer: